28 січня 2022, 16:42
останні оновлення: 09 лютого 2024

Обгрунтування проведення відкритих торгів закупівлі № UA-2022-01-27-014112-b

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Локачинському та Іваничівському районах (за старим адміністративним поділом) Волинської області, протяжністю 456 км (зимове утримання)».

Код ДК 021:2015: 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-27-014112-b

Очікувана вартість: 3 175 934 грн. з ПДВ.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Локачинському та Іваничівському районах (за старим адміністративним поділом) Волинської області, протяжністю 456 км (зимове утримання)» передбачені (інвесторською) кошторисною документацією, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів.

Обґрунтування очікуваної вартості,

розміру бюджетного призначення

Очікувану вартість розраховано відповідно до кошторисної документації на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Локачинському та Іваничівському районах (за старим адміністративним поділом) Волинської області, протяжністю 456 км (зимове утримання)»

Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2022 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам  на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови Волинської ОДА.